Výběr médií :
1) Televize
2) Rozhlas
3) Exteriérové média : Billboardy, poutače, firemní štítky, nákupní tašky, dopravní prostředky
4) Tisk : Noviny, časopisy
– Časový rozvrh reklamy :
Podle charakteru výrobku a jeho prodeje v průběhu roku se může jednat :
1) O průběžnou reklamu ( př. prací prášky, jar )
2) O reklamu jen v určitém období ( př. školní aktovky )
3) O pulsování – rekl. průběžná + zesílená v určitých obdobích
– Zavádění výrobků na trh = Dostat výrobek do podvědomí zákazníka
– Růst trhu = Preference konkrétní značky
– Nasycení trhu = Udržet zájem o výrobky
– Zánik trhu = Omezení propagace
– Stimulační mix :
Stimulace : Forma komunikace mezi prodávajícím a kupujícím.Smyslem je podpora prodeje výrobku nebo služby.
Působení na zákazníka :
1) Racionální důvody – Praktický přínos výrobku ( př. cena, kvalita, výkon )
2) Emotivní důvody : Lidské city
3) Morální důvody : ( př. ekolog. značky freony )